چگونه از انگلستان به ترکیه سفر کنیم؟ (بخش سوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1398
بازدید : 128
نویسنده : علی احمدی

فرودگاه آدانا (فرودگاه irakirpaşa)

پیش بینی می شود فرودگاه آدانا ششمین فرودگاه شلوغ ترکیه باشد. این تعجب آور نیست، با توجه به اینکه پروازهایی از این فرودگاه به حدود 23 مقصد در اروپا و آسیا انجام می شود. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 5 میلیون نفر از این فرودگاه عبور کنند.

یکی از مهمترین دلایلی که این فرودگاه بسیار محبوب است این است که در نزدیکی مرکز تاریخی شهر واقع شده است. خواهید فهمید که فرودگاه از این منطقه اصلی فقط 2.5 کیلومتر فاصله دارد و سفر بیشتر با آن بسیار آسان خواهد بود.

فرودگاه دالامان

فرودگاه دالامان یکی دیگر از فرودگاه های بین المللی است که همچنان بسیار محبوب است. دلیل این امر فراهم کردن گزینه های سفر برای تعدادی پرواز بین المللی است. در حقیقت، این فرودگاه پروازهایی را به بیش از 120 مقصد ارائه می دهد.

فرودگاه ترابزون

نکته اصلی فرودگاه ترابزون این است که گزینه های سفر متفاوتی را برای مسافران اروپایی ارائه می دهد. همچنین می توانید پروازهای چارتر و فصلی به این فرودگاه داشته باشید. به همین دلیل این فرودگاه تقریباً شلوغ نیست زیرا سالانه حدود 3 میلیون نفر را در خود جای می دهند.

سایر حالت های حمل و نقل

اکنون سریع ترین راه برای رسیدن از کشور انگلستان به ترکیه، پرواز است. گفته می شود این تنها گزینه موجود برای شما نیست. همچنین امکان سفر با قطار یا اتوبوس به ترکیه نیز ممکن است. همانطور که تصور می کنید این سفر طولانی تر خواهد بود و در طول مسیر چند نقل مکان نیاز دارید.

اگر مایل به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی هستید، اتوبوس ساده ترین راه برای رسیدن به آن است. اگر از ایرلند شمالی یا اسکاتلند سفر می کنید ابتدا باید به ایستگاه ویکتوریا لندن سفر کنید. فقط از آنجا است که می توانید به شهر بلغارستان صوفیا حرکت کنید و از آنجا می توانید به استانبول سفر کنید.

در مجموع، می توانید انتظار داشته باشید که این سفر بین دو تا سه روز به طول انجامد. اگر از لندن به ترکیه با اتوبوس سفر می کنید، ممکن است کرایه ارزان تر از سفر هوایی باشد. با این حال اگر نقطه شروع شما اسکاتلند یا ایرلند باشد، در واقع هزینه سفر برای شما هزینه کمتری خواهد داشت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.